nuffnang..

Saturday, August 18, 2012

The cute little girl...

Budak kecik comel ni udah pulang dari sarawak. Sampai nya semalam sama mama, papa serta auntie(pengasuhnya)..

Opppsss terpengaruh dengan cerita indon. Aku punya nk saudara dah sampai semalam. Cik sue ni bukan main excited lagi nak main dengan Aisyah Damia tapi klu dukung je terus menangis. Haduyai, redha je la main2 je la dengan dia.

Ada satu gambar kat atas tu dia dlm penggendong yang dibuat oleh pengasuhnya menggunakan kain sarong. Mungkin ada org Malaysia kita yg pandai buat penggendong tu tapi klu aku memang xpndi.
Nampaknya kene belajar la sebab Aisyah klu duduk dalam penggendong tu terus senyap nggak nangis lagi bukk

Selamat Hari Raya semua.. :-D

Published with Blogger-droid v2.0.6

A day before raya...

Assalamualaikum...

Tahun ni bahang nak raya tu kurang sikit maybe sbb dh nak exam... Imagine bukak sekolah lps raya trs Trial SPM..SPM okey bkn nye bnd main pnentu masa dpn kot.. Tapi bagi aku raya tetap kene raya walaupon orang kata raya sehari je.. That's right!.. Walaupon bln syawal 30 hari xbermakna yang kita pon raya sebulan. Tapi persiapan raya pon kene ada. :-D

Aku memang bangga melihat orang kelantan yang berpusu-pusu pergi cari barangan ada yang ke KB ada yang ke Mydin. dua tempat tu jer yang aku tahu sebab mmg tu je yang aku gi utk raya..

See the pics. Pintu depan Mydin lagi dh beratur apatah lagi counter. Jalan nak ke KB memang perrgghh la.. Ala2 KL dah ni.. :-D Beraya sakan la mereka aku je la yg terpaksa menghadap buku.. Tahun lps mghadap muka buku tahun ni buku la jwbnye...
Selama Hari Raya semua... Maaf dan ampun dipinta andai kata ada terkasar bahasa atau mengguris hati dan perasaan.. :-D

Published with Blogger-droid v2.0.6