nuffnang..

Thursday, November 10, 2011

No title...


"Awak yang comel2 tuh...
Kalau tak nak tahu,
Cakap tak nak tahu,
Saya cerita kat awak nak awak tahu jer,
Kalau awak tak suka cakap pasal tu,
Cakap jer la.

Awak kalau awak lebih suka berkawan dengan orang lain, 
dibandingkan kawan awak yang tolong awak,
cakap jer la. 
Kalau awak cakap dia lebih memahami awak,
Tak payah la minta tolong kita orang. "

Assalamualaikum...

Mesti you all fikir this a message from a girl yang fanatic with a boy kan? If you think like that you're wrong. Ini adalah sebuah rintihan daripada seorang sahabat kepada sahabatnya. Kalau sebelum ni si B sentiasa dengar pelbagai rintihan daripada A, walaupun dia fed up tapi tetap saja dengar. Kononnya nak jaga hati si A. Tapi bila si B ni ade masalah dengan si C. Si A macam acuh nak acuh jah dengar. Si A pulak cakap yang si C tu baiklah, nilah tulah. Dahla si A tuh selalu tuduh Si B menyakitkan hati Si C. 

 Kalau aku ada kawan macam ni. Dah lama dicampak ke Sungai Kelantan. Terlintas nak post pasal ni, sebab tadi ade orang mengadu masalahnya lebih kurang cam gini la. Boleh tak korang bayangkan ada kawan mamcam si A. Tapi apa2 pun. Dalam dunia ni bermacam ragam manusia. Kita perlu hadapi kehidupan ini dengan bijak. Kalau orang tak nak dengan cerita kita buat apa susah cerita. Baik tak payah. 

That's all. last word, NOBODY PERFECTS. toodles..

No comments:

Post a Comment