nuffnang..

Tuesday, March 8, 2011

Exam punyer citerr ...

Assalamualaikum...

Beberapa hari yang lalu, dah citer pasal Chemistry. Hari ni nak habak hal Add Math. Fuhhh Allah jer la yang tahu betapa pedihnyer otak ni duk memerah time exam Add Math tadi. Mana taknya, soalan macam GILA gituh. Haha.. Sebenarnya bukan soalan yang menggila tapi orang yang menjawabnya yang menggila. Kalau last year, rasa macam pelik jer tengok markah Add Math seniour yang dapat "12 G", persoalan yang keluar. "Susah sangat ke Add Math sampai dapat 12 G?" Ha!!! tu dia hari soalan tuh terjawab dengan tenang nyer. HAHA tenang ke?? Hari saya dah tahu seksaan Add Math.

Dah la masa untuk jawab + Math 2 hours. Memang tak cukup la cikgu!. Kalau Math tuh 2 hours n 30 minutes tuh semapat lagi kita orang tido! Boleh dikatakan masa menjawab untuk Math tu hanya 40 minutes. Yang + Math ni kite orang perlu tambah 1 hour lagi. Memang time tuh limited giler giler. banyak jugak soalan yang DITINGGALKAN!!..Sengaja tinggal maklumlah saya ni bukan nyer pandai sangat. Kawan sebelah ada yang cakap yang saya ni asyik menulis jer time +Math. HAHA Yer memang la saya menulis tapi apa yang ditulis tidak dapat dikenalpasti. Ada jugak yang dibelasah ikut kehendak . HEHE..

Apa lah motif nyer belajar + Math ni. Memeningkan kepala saja. Dah la esok Fizik!. Ayoo.. Fizik pon tak tau apa nak jawab. Nasib baik dapat ckit2 briefing daripada Along yang mahir dalam Fizik ni. Tapi yang saya malas nyer kene faham Experiment. Adoiii itu lah yang paling tak suka. Yang Chemistry tuh pon hampir-hampir ingat. Nyawa-nyawa ikan jer tuh. HAHA..
I hope tomorrow will be a new day for me.
Dah tak mau exam dalam stress. Doakan kejayaan saya n teman-teman..

Tak lupa buat Aisyah Hamid

HAPPY BIRTHDAY darling!!

Hari dah genap usia teman saya yang sorang ni. HEHE
Aisyah Hamid @ Ecah
Happy Birthday



Thank you cah!!
LOVE YOU SO MUCH!!!!! :)

No comments:

Post a Comment