nuffnang..

Sunday, February 6, 2011

Tak ada keje di Malam hari..

Assalamualaikum..

Esok pelajar sesi 2011 tingkatan 4 akan daftar di MRSM yang ditawarkan masing-masing. Bagi saya yang tak dapat ni. Hanya dapat berdoa untuk rakan-rakan yang di perantauan tuh selamat dan berjaya di sana. Bagi saya berada di mana sekalipun kalau kita rajin dan terus berusaha, usaha itu pasti di balas dengan kejayaan di masa depan. So, bagi mereka yang tak berjaya tu jangan lah kecewa sangat. Kalau ada rezeki tak ke mana. Tapi yang anehnya, saya dan IQA ISMAIL @ DATIN IQA ini ada pelik sikit la. HAHA.. Yer la nak buat macam mana dah dalam G.G tu kami berdua jer yang mohon tup.tup. dua2 tak dapat. Apa lagi kemi agak mengila malam ni.Mungkin pic agak kecil boleh besarkan untuk dilihat & dibaca

Tengoklah macam syokk sendiri gtuh... HAHA.. Yang syok sendiri tuh Liyana Ariffin la sebab dia memang tak boleh kowt. Iqa Ismail tuh insyAlllah dapat e-rayuan. ;).

Apa-apa pun. MAHER 'THE BEST'.. :)



No comments:

Post a Comment