nuffnang..

Sunday, January 16, 2011

Penguins.. Penguins.. Penguins..

Assalamualaikum

WAH!! Sekarang ni saya ada satu hobby yang unmature. HAHA Cuba teka?. For sure bukan mengumpul barbie doll, sebab itu adalah hobi yang paling saya anti. :)).. Dah2 kesian kawan2 semua kena mengeluarkan idea2 untuk jawab teka-teki ni. Maih nak bagi hint sikit ( ada kaitan dengan tajuk entry ). Nah! dah dapat teka kan?.. Yer! Saya sekarang ni addicted dengan cartoon 'Penguins in Madagascar'.
Hehe.. Kalau dah stress wat Homework tuh Jom la layan P.O.M .. Orang kata stress tuh perlu di handle dengan baik kalau tak jadi penyakit ke diri sendri. Sudah hafal periodic table utk chemistry tuh, memang stress tak terkata, so saya mencari la sesuatu yang menarik. Yey! mulai hari ni P.O.M ni akan menjadi ubat kepasa stress. Kepada kawan2 kat luar sana tuh, saya cadangkan buatlah keje dengan happy dan bila stress menjelma tuh pandai2 la buat aktiviti yang menggenbirakan diri anda. ;)


Ada cerita nak kongsi ni. Time tengok P.O.M tuh saya terjatuh cinta dengan salah satu penguin. Kalau tak silap nama dia RICO. hehe nampak cool jer penguin ni. Dah la kelakar. Kalau lah ada manusia yang bersikap seperti dia mesti saya dah crush. Ceyhh haha. xde la just kidding. Mana boleh samakan manusia dengan cartoon. Love you Rico.. hehe..


Akibat terlalu addicted kan. Saya sempat capture pic denga umbrellas ecah. Umbrella ni menarik perhatian saya sebab warnanya yang menarik dan ada gambap penguin . HEHE. suka.suka.. 'Ecah, nak satu payung yang sama boleh?' hehe..

P/S : jangan terlalu addicted haha.. (pesanan utk diri sendri).. ;)

No comments:

Post a Comment