nuffnang..

Friday, December 3, 2010

Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM..I'll keep u in mind!!!!..

Assalamulaikum pembuka bicara post dah tak mau berbicara, tak mau membebel panjang2..

memandangkan semua soalan yang ada dalam otak ni dah terjawab semuanya. Solana apa tu?
Ha!!..Sekarang ni saya berminat nak bercerita tentang Ujian Kecenderungan Kemasuk MRSM..

Cerita ini bermula...

Sebelum saya menghadapi ujian ini sungguh ramai kawan2 yang menyatakan ujian ini susah sangat. Sampaikan yang pandai pon ada cakap macam tu. Memang amat merunsingkan lagi membimbangkan apabila terdengar 'statement'mereka. Pesanan daripada Iqa Ismail 'Sue x pyh study sgt, xbyk hop msk'. Memang pon ramai yang kata exam MRSM ni nak uji IQ..so conclusion yang bole dibuat "x payah study" tapi untuk mengurangkan rasa risau..study la sikit..

Hari ini 3/12/2010..pukul 2.00 hingga 5.30 petang bertempat di MRSm Pengkalan Chepa..
Saya telah menghadapi ujian itu..Fuhhh!!..Mak aii soalan memang tak bagi la saya masuk MRSM..'wuuaa'.. "i'll not give up!!" haha...dengar tagline memang Yakin glerr!!!..huhu
Dah la 20/40 soalan sahaja yang boleh jawab..'tapi betul ke tak, saya tak tahu'.Itu untuk soalan Mathematics. Science pulak tak la susah sangat sebab yang ditanya semuanya yang dah belajar. Soalan untuk keperibadian pulak biasa2 sahaja..



Ini sahaja gambar bukti :(

Memandangkan pergi dengan keadaan berdebar..tak sempat nak 'snap' picture pon

Harapan untuk hari ini: Semoga segala jawapan yang diberi takdi diiringi dengan kejayaan!!..
Never Give UP!!!!

No comments:

Post a Comment