nuffnang..

Thursday, December 2, 2010

Souvenir from Singapore...

Assalamualaikum...selamat petang..

Sekarang ni nak cerita pasal buah tangan yang dapat daripada budak yang pergi bercuti kat Singapore..

Budak ini diapanggil Cepek (nama sebenar) Syafiq..Persoalan daripada empunya diri
"Nama ku syafiq entah mengapa kwn2 ku pggl Cepek"..haha...
Kadang2 saya n kawan2 panggil dia chebok..

haha..(Mengapa ayat saya semuanya mcm budak 'nerd')

Ni che' nak habak' mai( tiba2 kluar)..
Syafiq ni dah melancong dengan family kat Singapore...Tanpa disangka-sangka dia membawa pulang buah tangan untuk semua kawan-kawan dia 'baik sungguh dia ni'..HAHA

Hari ni saya, Isyraf dan Syafiq berkumpul kat rumah Elly unutk main PS (elly yang kuat main saya n Isyraf duk staudy jerr, esokkan exam)..
In the meantime, si cepek tlh memberi buah tangan yang dibeli...hehe...

Ini yang saya dapat...
Key-chain..Singapore..

Di sebalik hadiah tu ada satu paper yang menyatakan Singapore is a fine City..dan sangat menarik untuk kita sama2 baca dan praktikkan di Malaysia..
No smoking...
No Urinating in lifts..
No feeding...
No eating & drinking in MRT..
No littering...
Not flushing...
Possesion of fire cracker...(cane)
Possesion of drug..(cane)
Vandalism..(jail and cane)


Thank You to Syafiq!!...

No comments:

Post a Comment