nuffnang..

Friday, December 31, 2010

I'm gonna miss You 2010.. :( :)..



Assalamualaikum..

Apasal tiba2 ada gambar tuh? hehe..actually ni last pic for 2010. Esok 1 Januari 2011 dah datang menjelama. Hari ni dia dah cuba menjenguk dan menyedarkan diri saya yang tak berapa nak sedar yang hari ni merupakan hari akhir dalam tahun 2010. Sungguh sedih rasanya. Dah macam2 saya pelajari dalam tahun 2010. Tapi dia dah nak tinggal. sob sob :'( sedihnyer. So, dalam beberapa jam sebelum tahun baru saya nak cerita sikit pasal tahun 2010 yang penuh suka dan duka ini. Dan sebelum blog melabuhkan tirainya. ooppss! bukan dah x ber-blogging tapi melabuhkan semua cerita2 2010 kepada kenangan terindah.

Cerita pertama yang tak sabar nak diceritakan ialah kejayan saya dalam PMR. Bukan nak menunjuk tapi saja nak cerita pasal kejayaan 2010. Saya tak pernah sangka yang saya akan mendapat result macam di bawah. Bukannyer kurang keyakinan tapi kejayaan tu satu yang membawa kebanggaan kepada diri saya sendiri. Selama tiga tahun tak pernah sekali sentuh angka 8. Tapi tiba-tiba 23/12 baru ni dapat sentuh. Alhamdulillah. Segala penat lelah dah pon berhasil. Itulah makna tersurat dalam moto 'usaha itu tangga kejayaan'. Kalau kita berusaha dengan gigih dan ikhlas sudah pasti kejayaan itu menjadi milik kita. Amin. :)



Ini dia gambar nya. Alhamdulillah.



Biruni mencatakan
8A
12 orang

7A
4 orang

6A
seorang

2A
seorang

congrats!.. :)


125 Maherians berjaya mendapat straight A's..
Congratulation.. :)

2010 juga penuh dengan kenangan yang tak kan dilupakan. Terutamanya kenangan bersama Gang G.G, Birunians yang penuh suka duka.


♥ You G.G's and Birunians. Our memories will last forever... :)

Kenangan yang hadir dalam 2010 tak kan pernah ku lupa..

Yesterday is a history, Today is a gift & Tomorrow is mystery !



No comments:

Post a Comment