nuffnang..

Thursday, December 2, 2010

HoLidaY!..HoLiDaY oooo HoLidaY!!!!....

i


School Haliday!!...apabila di Melayukan 'Cuti Sekolah' dulu saya menanti sgt saat nak cuti sekolah. Tapi yang anehnya bila cuti satu perkataan jer yang terkeluar dari saya 'BORING!'..
Nak kata tak ada kerja nak buat tuh memang tipu lah. Nak kata tak suka cuti lagi lah menipu.
Kenapa bila cuti hujung tahun menjelma kita mesti 'boring'?...

Tapi saya telah mencuba sesuatu yang baru dalam cuti ini untuk menjauhi 'boring' itu...
Dengan senang hatinya saya menerima tawaran daripada 'my papa' untuk menaip Proposal dia yang bertajuk "Propasal Pengusiran PATI (6P)"


Ha!!..Ini dia bukti Propasal yang telah saya buat... :)

Jari-jari yang sedang menaip..
Sorry sebelah tangan sahaja..memandangkan sebelah lagi tengah 'snap pic'...

Tapi menaip pun kene ada upah tau*
huhu

Tanpa tak disangka saya diupah RM 50..
Nah!!.Ini dia duit RM 50 yang diberi Papa setelah menyiapkan proposal itu...
Mungkin ada yang kata 'Alah, 50 jer..' Huhu bagi mereka yang berada tuh tak apa lah..bagi saya ni 50 dah memadai setakat menaip jer pon..bkn yer ke hulu ke hilir..
Duk depan Lappy then taip jer..'yg penting boleh on9' shhhh!!..


Akhirnya tiga hari cuti(Jumaat-Ahad) dah diisi dengan baik....

No comments:

Post a Comment